Gry edukacyjne – standardy obsługi klienta – informacje ogólne
Standard obsługi klienta to temat, o który firmy się troszczą, ponieważ wiedzą, że wpływa on na biznes całościowo.
Można wręcz powiedzieć, że standard obsługi klienta jest jak ryba – wpływa na wszystko 🙂
Nic więc dziwnego, że na liście naszych realizacji, które opisujemy w case studies, ten temat to zdecydowanie priorytet.
W odróżnieniu od wielu projektów, które opisujemy, w tym przypadku dostaliśmy pełen wkład merytoryczny.
Co więcej, standard już podczas pierwszej lektury okazał się dokumentem bardzo fajnie napisanym. Ciekawy, treściwy, czytało się go dobrze, lekko, z przyjemnością.
Dowiedzieliśmy się również, że standard często ulega drobnym modyfikacjom, a obowiązkiem nowego pracownika jest zapoznanie się z aktualną wersją dokumentu.
No właśnie… w końcu jest dobry dokument, zawsze aktualny, z którym pracownik może się łatwo zapoznać, więc właściwie można uznać, że dalsze działania nie są potrzebne.
I faktycznie, nie znaleźliśmy przestrzeni na szkolenie e-learningowe. Bo jaki sens miałoby przedstawienie tych samych treści, tylko inaczej, ładniej?
Długo rozmawialiśmy wewnątrz firmy i z pracownikami Play o tym, jak sprawić, aby standard został nie tylko przeczytany, ale także wdrożony w życie.
Naszym celem było stworzenie takiego produktu, który pozwoli uczestnikom doświadczyć tego, jak ważny jest standard, co powoduje jego brak oraz na co zwracać uwagę w kluczowych momentach pracy. Zapadły następujące decyzje:
Cały projekt 4 gier zrealizowany
w czasie 550 godzin
Zaangażowany
zespół – 8 osób
Praca w trudnych
warunkach 🙂
Finalnie stworzyliśmy cztery gry, o których możecie przeczytać w osobnych artykułach.
Wystarczy kliknąć link, aby poznać nasze realizacje.