Szkolenie w formie wydłużonej pigułki wiedzy przedstawia skondensowaną wiedzę na temat tego czym jest konflikt oraz jak go skutecznie rozwiązać. Szkolenie to, powstało z myślą o każdym pracowniku, który dowie się co zadziała, a z czego z pewnością należy zrezygnować.

W kursie znajdują się liczne, praktyczne przykłady, wyselekcjonowane tak, aby szkolenie było jak najbardziej przydatne i praktyczne. Dzięki temu kursowi nauczysz się identyfikować przyczyny konfliktów, budować empatię, negocjować i szukać rozwiązań tak, aby osiągać pozytywne rezultaty w trudnych sytuacjach. Idealne dla menedżerów, liderów zespołów, specjalistów HR oraz każdego, kto chce doskonalić umiejętności mediacyjne i budować harmonijne relacje w miejscu pracy i poza nim.

Zdobędziesz cenną umiejętność radzenia sobie z różnorodnymi sytuacjami konfliktowymi, co przyczyni się do poprawy atmosfery w zespole i wzrostu własnej efektywności.

Cel projektu:

Wskazanie na przyczyny powstawania konfliktu oraz przedstawienie sposobów i technik na ich rozwiązanie. Wskazanie konkretnych przykładów, przyczyn i sposobów radzenia sobie z sytuacją konfliktową.

Ciekawostki / innowacje:

Test sprawdzający wiedzę w szkoleniu został tak zaprojektowany, aby dodatkowo uświadamiać pracownikom wagę i konieczność posiadania wiedzy na ten temat.

Galeria

Program:

  • O konflikcie.
  • Co nie zadziała w rozwiązaniu konfliktów.
  • Co zadziała – 6 kroków do skutecznego rozwiązania konfliktu.
  • Strategie rozwiązywania konfliktów.
  • Test w formie graficznej.