Jesteśmy ekspertami w dziedzinie produkcji szkoleń e-learningowych. Tworząc produkcje gotowe nie mamy takiego komfortu jak przy realizacji szkoleń dedykowanych. Wiele elementów musimy przygotować tak, aby były możliwie uniwersalne i ciekawe dla szerokiego grona odbiorców. Pomaga nam w tym wiedza o tym jak ludzie się uczą, co ich motywuje, co lubią w nauczaniu oraz jak uczyć się nie lubią.

W szkoleniach gotowych WeLearning znajdziesz wszystko, co można znaleźć w naszych projektach dedykowanych:

- kreatywne rozwiązania,
- treści napisane w całości z myślą o e-learningu,
- ciekawe pomysły,
- humor,
- najlepsza oprawa graficzna,
- setki interakcji.

Najlepsze treści w bardzo dobrej cenie

Poznaj nasze gotowe produkcje, a następnie skontaktuj się z nami i zamów jedną z kilku licencji:

licencja1

Licencja czasowa bez limitu ilości użytkowników
licencja2

Licencja czasowa per user
licencja3

Licencja wieczysta bez limitu ilości użytkowników

Realizuj szkolenia na komputerze, laptopie lub tablecie.

Uruchom je na swojej platformie e-learningowej lub skorzystaj z naszych rozwiązań. Nasi specjaliści odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.

Nasze produkcje

Pierwsza pomoc przedmedyczna

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co zrobić w nagłej sytuacji, gdy ktoś potrzebuje Twojej pomocy? Teraz masz okazję zdobyć niezbędną wiedzę w zakresie pierwszej pomocy, dzięki naszemu innowacyjnemu szkoleniu e-learningowemu „Pierwsza Pomoc”! To nie tylko kurs online – to interaktywna przygoda, która uczyni Cię gotowym na wszelkie sytuacje ratunkowe.

Dlaczego warto wybrać nasze szkolenie?

🚑 Rzetelna Wiedza: Nasze szkolenie zostało opracowane przez doświadczonych specjalistów w dziedzinie pierwszej pomocy. Będziesz uczyć się od najlepszych!

🎥 Animacje i Wizualizacje: Zapomnij o suchych prezentacjach. Nasze animacje i wizualizacje pozwolą Ci lepiej zrozumieć każdy krok udzielania pierwszej pomocy.

🤝 Interakcje i Ćwiczenia: Nigdy nie zapomnisz, co się nauczyłeś, dzięki naszym interaktywnym modułom i praktycznym ćwiczeniom. Będziesz mógł/a ćwiczyć we własnym tempie.

🏆 Testy: Nie ma lepszego sposobu na utrwalenie wiedzy niż natychmiastowe sprawdzenie swoich umiejętności. Dlatego po zakończeniu każdego modułu naszego szkolenia „Pierwsza Pomoc” czeka na Ciebie specjalnie przygotowany test. To doskonała okazja, aby upewnić się, że rozumiesz i pamiętasz kluczowe informacje.

Co dokładnie poznasz podczas naszego szkolenia? Poniżej znajduje się zbiór 7 tematów wraz z krótkimi opisami.

👉 Schemat udzielania Pierwszej Pomocy: Szkolenie pokazuje, co robić w trakcie udzielania pomocy, jaka powinna być kolejność działań i czego się wystrzegać. Zawiera instrukcje, takie jak udrażnianie dróg oddechowych, ułożenie poszkodowanego w pozycji bezpiecznej, wezwanie pomocy przez numery alarmowe.

👉 Resuscytacja krążeniowo-oddechowa: Dowiesz się, jaki jest schemat działania, wymagana technika wykonywania resuscytacji oraz otrzymasz instrukcję dotyczącą używania AED do defibrylacji.

👉 Rany, krwotoki i złamania: Otrzymasz wskazówki dotyczące opatrywania ran, tamowania krwotoków i udzielania pomocy poszkodowanemu, zanim pojawią się ratownicy medyczni.

👉 Zadławienia, zakrztuszenia i podtopienia: Szkolenie uczy, jak pomóc komuś, kto się krztusi lub dławi. Zawiera wskazówki dotyczące manewrów przydatnych przy zadławieniach.

👉 Odmrożenia, oparzenia, porażenia prądem: Nauczysz się jak pomóc ofiarom wypadków związanych z ekstremalnymi temperaturami. W szkoleniu są przedstawione wskazówki dotyczące udzielania pomocy w przypadku odmrożeń i oparzeń, a także odpowiedniego zachowania się w trakcie ratowania osoby porażonej prądem.

👉 Zawał, udar, cukrzyca, omdlenie: Dowiesz się jak zareagować w przypadku najpowszechniejszych zagrożeń życia, takich jak zawał, udar, omdlenie czy zmiana poziomu glukozy we krwi cukrzyków. Szkolenie podpowie jak rozpoznawać wymienione choroby, jak wzywać pomoc i co robić w trakcie oczekiwania na służby ratunkowe.

👉 Ugryzienia, użądlenia i zatrucia: Szkolenie pokazuje, jakie działania należy podjąć w przypadku ugryzień, użądleń, ukąszeń oraz zatruć. Uczy także, czym jest wstrząs i co trzeba zrobić w przypadku jego wystąpienia.

Zdobądź umiejętności, które mogą uratować życie – skontaktuj się już teraz z nami aby dokonać zakupu szkolenia „Pierwsza Pomoc”! Bądź gotowy na każdą sytuację ratunkową i poczuj pewność siebie w udzielaniu pomocy.

Efektywna praca zdalna

Jeśli pracujesz zdalne lub robią to twoi pracownicy to trafiłeś w odpowiednie miejsce. Jako WeLearning.pl wspólnie z zespołem ZdalnyNinja.pl Przygotowaliśmy serię 19 szkoleń, w których prezentujemy tylko sprawdzone praktyki i metody na to, aby praca zespołów rozproszonych była jak najbardziej efektywna, bezstresowa i harmonijna.

Efektywna praca zdalna, zarządzanie projektami i zespołem rozproszonym
Szkolenia przygotowaliśmy w dwóch wersjach. Pierwsza z nich to szkolenie dla każdego, kto pracuje w tym trybie, niezależnie od tego jakie stanowisko dana osoba zajmuje czy jaki rodzaj pracy zdalnej świadczy. Druga cześć szkolenia dedykowana jest managerom i wszystkim osobom zarządzającym projektami czy przedsiębiorstwem.
Szkolenia wymagane prawem

To, że coś jest wymagane nie oznacza, że musi być nudne.

BHP dla pracowników administracyjno-biurowych, kierujących zespołem oraz pracowników inżynieryjno-technicznych.
Wejdź na stronę i dowiedz się więcej:
bhp.welearning.pl
Szkolenie IDD
Gotowe szkolenia spełniające wymagania ustawy o dystrybucji ubezpieczeń IDD. Jeśli interesują Cię te zagadnienia zapraszamy na stronę produktu:
szkolenieidd.pl
Szkolenie AML - Przeciwdziałanie Praniu Brudnych Pieniędzy
Gotowe szkolenia spełniające wymagania ustawy o przeciwdziałaniu prania brudnych pieniędzy. Jeśli interesują Cię te zagadnienia zapraszamy na stronę produktu:
szkolenie-aml.pl
Nowe Prawo Zamówień Publicznych
Kompletnie nowa ustawa Prawo Zamówień Publicznych nie będzie już miała żadnych tajemnic. Dowiedz się więcej o kompleksowym szkoleniu wchodząc na stronę:
nowezamowieniapubliczne.pl
Akademia Umiejętności Miękkich

Szkolenia, które powinien przejść każdy pracownik w Twojej organizacji.

Metoda Design Thinking to coraz częściej wykorzystywane podejście do tworzenia produktów i usług. W WeLearning stworzyliśmy nowoczesne, ciekawe szkolenie, dzięki któremu możesz:

  • zwiększyć sprzedaż
  • stworzyć nową strategię rozwoju firmy
  • zrekrutować wartościowych pracowników
  • wprowadzić nowy produkt na rynek
  • usprawnić komunikację w zespole
  • zmotywować pracowników
  • rozwiązać problemy, które wymagają bardziej złożonego podejścia

Opis projektu

Design Thinking to nie tylko proces projektowy, ale także kreatywne spojrzenie na rzeczywistość. Jeśli chcemy tworzyć atrakcyjne usługi lub produkty to musimy wyjść poza nasze ramy. Szkolenie opisuje 5 ważnych etapów, z których składa się Design Thinking: odkrywanie, definiowanie wyzwania, tworzenie rozwiązań, prototypowanie, testowanie rozwiązania.

Kurs ten przedstawia narzędzia, które umożliwią wykorzystanie tej metody w praktyce.

Czasem trudno jest powiedzieć nie. Mamy obawy, aby nikogo nie urazić lub nie narazić się przełożonemu. Celem szkolenia jest wskazanie praw osoby asertywnej i nauczenie odpowiednich modeli zachowań i odpowiedzi. Na multimedialnych i interaktywnych ekranach zapraszamy uczestnika do akademii szkoleń miękkich, gdzie poznaje szczegółowo temat asertywności.

Szkolenie zrealizujemy w ok. 30 minut.

Program:

  • Jak zwalczać blokady, czyli co Cię powstrzymuje przez asertywnością,
  • Jak nie dać się krytyce
  • Jak wyrażać swoje zdanie, dzięki gotowym modelom zachowań asertywnych.

W szkoleniu przedstawiamy szereg porad i praktycznych technik, które pomogą w skutecznym motywowaniu siebie i innych. Przedstawiamy także kluczowe motywatory. Szkolenie w sposób interaktywny i multimedialny angażuje uczestnika do nauki i zapamiętywania. Jeśli chcesz udzielić wsparcia pracownikom i managerom na wszystkich szczeblach w skutecznym motywowaniu siebie i innych to szkolenie będzie idealne.

Czas trwania  – Ok. 40 minut. Szkolenie składa się z 27 interaktywnych, rozbudowanych ekranów.

Program:

  1. Jak motywować siebie?
  2. Jak motywować innych?
  3. Jakie istnieją motywatory w zależności od osobowości/wieku/rodzaju branży?

Udzielenie prawidłowej informacji zwrotnej może wydawać się proste. Każdy kto zmierzył się choć raz z koniecznością powiedzenie innej osobie co zrobiła dobrze lub źle wie, że bardzo łatwo w takich sytuacjach o błąd. W szkoleniu uczymy jak udzielać dobrego feedbacku, który zmotywuje do pracy, zamiast odciąć skrzydła i zablokować rozwój. Szkolenie tradycyjnie dostępne w modelu licencji rocznej, wieczystej, bez limitu uczestników lub per user.

Stres jest wokół nas. Radzimy sobie z nim na swoje sposoby. Wierzymy, że mamy go pod kontrolą, lekceważymy syndromy, które świadczą, że przejął nad nami kontrolę. W WeLearning opracowaliśmy wyjątkowe szkolenie, które pomoże zrozumieć czym tak naprawdę jest stres i jak do zdefiniować. Odpowiadamy też na pytania czemu ważne jest rozpoznawanie własnych emocji oraz reakcji swojego organizmu oraz co może wpłynąć na znacznie obniżenie poziomu stresu w Twoim codziennym życiu?

Szkolenie tradycyjnie dostępne w modelu licencji rocznej, wieczystej, bez limitu uczestników lub per user.

Szkolenie przeznaczone jest dla każdego pracownika, który w swoim życiu zawodowym mierzy się z pracą w sposób zdalny. Jest tyle zasad, dobrych praktyk oraz możliwości, aby praca zdalna była efektywna. Jak często słyszymy – nie potrafię pracować w domu, nie mogę się skupić, nie mogę się zmotywować, nie wiem co robić… Szkolenie, które powstało pomoże poukładać pracę zdalną tak, aby przynosiła maksymalnie dobre efekty. Szkolenie zalecane do realizacji przez wszystkich pracowników w organizacji, także kadrę zarządzającą. Składa się z 9 pigułek wiedzy, a pełny program sprawdzisz na stronie dzialamzdalnie.pl

W 2019 r. weszła w życie ustawa o Pracowniczych Planach Kapitałowych (PPK), realizowana w ramach Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju. Szkolenie e-learningowe, które przygotowaliśmy przeznaczone jest dla każdego pracownika w Twojej firmie, aby wyjaśnić mu zasady, możliwości i korzyści z udziału w PPK. Przedstawiamy założenia programu, uczestników, zasady wypłaty środków, harmonogram, zarządzanie środkami oraz porównujemy PPK z innymi programami. Szkolenie w pełni interaktywne trwające ok. 30 minut, dostępne od ręki. Pamiętaj, że można również je dostosować do Twojej organizacji.

Umiejętność rozpoznania zachowań mających znamiona mobbingu to podstawa, aby walczyć z tym zjawiskiem. W szkoleniu poznajmy historię trzech bohaterów i na ich przykładach dowiadujemy się, czym mobbing jest i jak sobie z nim radzić. Szkolenie pełne jest praktycznych porad, przykładów i dobrej wiedzy.

Dzięki szkoleniu zapoznasz się z podstawowymi zagadnieniami związanymi z zapobieganiem praniu pieniędzy. Pomoże Ci to zrozumieć istotę tego problemu i zdobyć wiedzę wymaganą przez Ustawodawcę. Nie jest to nudne szkolenie z wiedzą ustawową czy prawniczą. Doskonała grafika, ćwiczenia bawiące i uczące, historie i przykłady, wszystko to sprawia, że nasze szkolenie jest jednym z najlepszych.

Jak w dobie rozwoju nowych technologii, funkcjonujących regulacji prawnych w Polsce oraz zmian w zakresie ochrony danych osobowych wprowadzonych przez RODO zapewnić legalność przetwarzania danych osobowych?

E-szkolenie przedstawione jest w ciekawej, multimedialnej formie w postaci interaktywnego komiksu, będącej kontynuacją historii bohaterów e-szkolenia pt. „Bezpieczny Pracownik w Cyberprzestrzeni – Security Awareness.

Wiadomości e-mail stanowią ważny element komunikacji biznesowej. W szkoleniu przedstawiamy zbiór porad i zasad, które pozwolą unikać rażących błędów w profesjonalnej korespondencji służbowej. Szkolenie zawiera liczne przykłady i ćwiczenia.  Idealne jako materiał wstępny dla nowych pracowników jak i przypomnienie zasad dla doświadczonych ekspertów.

Podnieś poziom świadomości uczestników odnośnie występowania zagrożeń dla informacji w organizacji. Poprzez szkolenie zwiększamy ostrożności pracowników oraz wyjaśniamy rzeczywiste konsekwencje nieprzestrzegania zasad bezpieczeństwa. Na podstawie dziesiątek przykładów i atrakcyjnych, udźwiękowionych scenek wprowadzamy uczestnika w świat cyberbezpieczeństwa, z którym ma doczynienia każdego dnia. Szkolenie stworzone przez praktyka idealnie dopasuje się do każdej organizacji.

Szkolenie składa się z 23 lekcji. Każda jest osobnym szkoleniem (scorm), co pozwala odpowiednio dobrać zakres merytoryczny. Ciągle pracujemy nad kolejnymi lekcjami.

W szkoleniu przypominamy i utrwalamy podstawową wiedzę z zakresu komunikacji. Obalamy także mity związane z komunikacją. Wiedzę uzupełniliśmy o liczne przykłady i ciekawostki, a całość zaprezentowaliśmy w sposób zabawny, interaktywny i atrakcyjny. Szkolenie udźwiękowione głosem lektora.

Konflikty na każdym szczeblu, te duże i te małe negatywnie wpływają na ludzi i w konsekwencji na całą organizację. W naszej produkcji wskazujemy na przyczyny powstawania konfliktu oraz przedstawiamy sposoby i techniki na ich rozwiązanie. Szkolenie pełne jest konkretnych przykładów, przyczyn i sposobów radzenia sobie z sytuacją konfliktową. Naszym zdaniem powinien je przejść każdy pracownik. Szkolenie udźwiękowione głosem lektora.

Przedstawiamy w merytoryczny i zabawny sposób informacje na temat autoprezentacji podczas wystąpień. Szkolenie pełne jest przykładów, porad, humoru i inspiracji. Kierowane do każdego pracownika, ponieważ wiedza w nim zgromadzona pomoże zarówno w wystąpieniach publicznych jak i w wystąpieniu przed zespołem z nową inicjatywą. Szkolenie podzielone zostało na moduły, które można przejść niezależnie wybierając obszar, który chcemy realizować. Szkolenie udźwiękowione głosem lektora.

Negocjacje definiuje się, jako jeden ze sposobów rozwiązywania sytuacji konfliktowych. W szkoleniu poznajemy najpopularniejsze techniki negocjacyjne, które pomogą osiągnąć zamierzone cele nie tylko w codziennej pracy, ale również w życiu prywatnym. Każda z technik jest omówiona oraz poparta przykładami.

W szkoleniu zapoznajemy się z najpopularniejszymi typami „trudnych” Klientów. Uczestnik dowiaduje się również, co może ich sprowokować do sytuacji konfliktowej oraz jak sobie z nimi radzić. Szkolenie oparte o uniwersalne scenki, pytania i odpowiedzi.

Poznaj skondensowaną wiedzę na temat mowy ciała i skutków jakie ona ze sobą niesie. Cele zostały zdefiniowane następująco:

  1. lepsze panowanie nad swoim zachowaniem,
  2. trafna ocena wiarygodności przekazu,
  3. umiarkowane okazywanie lub kamuflowanie emocji,
  4. zrozumienie otrzymywanych komunikatów.

Atrakcyjna forma przekazu, uniwersalny temat oraz liczne interakcje sprawiają, ze szkolenie będzie doskonale uzupełniać akademię pracownika.

Akademia Managera

Szkolenia, dzięki którym staniesz się jeszcze lepszym liderem.

Szkolenie jest rozwinięciem tematyki ogólnej pracy zdalnej, skierowane do kadry zarządzającej. Znając zasady efektywnej pracy zdalnej, uczymy managerów, jak skutecznie zarządzać zespołem, jak ich motywować do pracy, jak się sprawnie komunikować na odległość, jak podtrzymywać więzi i wiele innych umiejętności przydatnych w czasie pracy na odległość. W szkoleniu poruszone są następujące zagadnienia:

  • Jak zarządzać zdalnie projektami?
  • Jak zarządzać zespołem na odległość?
  • Jak prowadzić komunikację w zespole rozproszonym?
  • Jak wyznaczać cele i jak motywować zespół rozproszony?
  • Jak podtrzymać dobre więzi i emocje w zespole?
  • Jak zawrzeć umowę jednoczącą zespół?
  • Jak przekazywać informacje zwrotne, które zmotywują zespół, zamiast go urazić?
  • Jak przekazywać polecenia, aby mieć pewność, że zostaną wykonane?
  • Jak podtrzymywać więzi i relacje, aby osiągać wspólne cele?

Szkolenie składa się z 6 pigułek wiedzy. Każda z pigułek może stanowić osobne, niezależne szkolenie. Wybierz tematy, które Cię interesują!

O kursie

Dzięki szkoleniu zdobędziesz umiejętność opanowania stresu podczas wystąpień publicznych i nauczysz się przekazywać komunikaty w prosty sposób, tak by utrzymać zainteresowanie odbiorcy. Nowoczesne i atrakcyjne szkolenie łączące w sobie elementy wideo i interaktywnych ćwiczeń.

Najważniejsze informacje

  • 60 minut wideo
  • Ćwiczenia interaktywne
  • Quizy

Czego się nauczysz?

Chcesz polubić występowanie przed publicznością i poznać tajniki, które pozwolą Ci profesjonalnie zaprezentować się przed większą liczbą osób ? Pewność siebie na scenie oraz czytelność przekazu to  umiejętności, które są bardzo przydatne na rynku pracy. Zaprojektowaliśmy szkolenie w formie video, które jest przedstawione w niezwykle ciekawej i nietuzinkowej stylistyce graficznej.

Dowiesz się jakiego języka używać oraz jakie tworzyć komunikaty, które będą w sposób zrozumiały docierać do Twoich odbiorców. Szkolenie nauczy Cię jak pracować ciałem i głosem, żeby czuć się pewnie kiedy występujesz przed publicznością.

Do kogo jest adresowany kurs?

  • Właściciele, osoby zarządzające, menadżerowie szukający sposobów na lepsze wystąpienia publiczne.
  • Kierownicy chcący rozwinąć stosowane techniki, zmniejszyć stres związany z wystąpieniami publicznymi i lepiej się do nich przygotowywać.
  • Osoby odpowiedzialne za zarządzanie zasobami ludzkimi zainteresowane rozwojem kompetencji pracowników

Plan szkolenia

  • O szkoleniu
  • Wprowadzenie
  • Doświadczenia, komunikat, komunikacja niewerbalna
  • Głos i stres, trema, dykcja
  • Najważniejsza część wystąpienia – problem, język jest kluczem
  • Zakończenie

Poznaj swojego trenera

Anna Jadwiga Orzech

Dyrektorka komunikacji Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, gdzie zajmuje się tworzeniem społeczności i tym, jak ułatwić wspieranie WOŚP za pomocą nowych technologii.

#GirlBoss kolektywu Láska nebeská, z którym współpracuje z licznymi organizacjami pozarządowymi, którym doradza i szkoli w zakresie komunikacji internetowej, employer brandingu w NGO i nowych technologii w działach HR.

Razem z zespołem zdobywczyni PRotona, 13 nagród w konkursie Złote Spinacze, 3 nagród Effie oraz wyróżnienia Golden Arrow.

O kursie

Szefowie oczekują od swoich pracowników efektywności, a od szefów efektywności oczekuje konkurencja. Skuteczne określanie celów i planowanie swoich zadań, planowanie pracy, eliminowanie rozpraszaczy, złodziei czasu, wypracowywanie nawyków – to wszystko elementy składowe efektywności. Kurs e-learning Efektywność osobista jest dobrym początkiem drogi do bycia efektywnym – nie tylko w pracy zawodowej, ale również w życiu codziennym. Trener Darek Sidor dzieli się wiedzą, ale przede wszystkim doświadczeniem jakie zdobywa od lat. Kurs jest praktycznym treningiem umiejętności. Darek stawia pytania, prowokuje, wzywa do działania i do poznania siebie i swoich przekonań, również na temat pieniędzy. Kurs Efektywność osobista to kompendium wiedzy na pracowników każdego szczebla. Dla wszystkich, którzy chcieliby wykonywać zadania szybciej, ale również mniejszym nakładem pracy.

Najważniejsze informacje

92 minut wideo
● Napisy: Polskie
● Mobilny dostęp 24/7
● 17 wykładów
● Ćwiczenia
● Quizy

Czego się nauczysz?

● Nauczysz się efektywnie zarządzać swoją pracą
● Poznasz narzędzia oraz techniki efektywnego działania
● Podniesiesz poziom zadowolenia z pracy
● Rozwiniesz kompetencje lidera
● Będziesz lepiej organizował swoją pracę
● Wyeliminujesz złe nawyki
● Odmienisz sposób zarządzania zadaniami dla zespołu
● Zaczniesz wprowadzać narzędzia, które ułatwią organizację pracy

Do kogo jest adresowany kurs?

  • Liderzy którzy poszukują nowych możliwości usprawnień w podległych obszarach
  • Właściciele, osoby zarządzające, menadżerowie szukający sposobów na obniżenie kosztów
  • Kierownicy chcący rozwinąć stosowane techniki
  • Osoby odpowiedzialne za zarządzanie zasobami ludzkimi zainteresowane rozwojem kompetencji pracowników
  • Wszystkie osoby które chcą polepszyć środowisko pracy

Plan szkolenia

  • Wstęp
  • Efektywność
  • Zarządzanie energią
  • Stare nowe podejście
  • Skuteczny czy efektywny – część 1
  • Ćwiczenie
  • Skuteczny czy efektywny – część 2
  • Ćwiczenie
  • Skuteczny czy efektywny – część 3
  • Kręgi wpływów – część 1
  • Kręgi wpływów – część 2, ćwiczenie
  • Kręgi wpływów – część 3
  • Eisenhower
  • Nawyki
  • Vonnegut
  • Smart
  • Prawdopodobieństwo realizacji celu
  • Przekonanie o pieniądzach
  • Pareto
  • Krzywa efektywności
  • Jak odmawiać
  • Ćwiczenie
  • Złodzieje czasu

Poznaj swojego trenera

Dariusz Sidor

Doświadczenia zawodowe zdobył pracując w korporacji, kierując międzynarodowymi projektami. Posiada praktyczne doświadczenie z zakresu zarządzania pełniąc funkcję dyrektora personalnego i kierując 150 osobowym zespołem. Przeszkolił pond 100 firm. Przeprowadził ponad 1000 godz. coachingu indywidualnego z menadżerami oraz właścicielami firm. Trener kursu Efektywność osobista – zarządzanie sobą w czasie, autor artykułów i rozmówca w podcastach. Chętnie dzieli się swoją wiedzą. Podnosi efektywność finansową firm. Specjalizuje się w pracy dla branży farmaceutycznej.

Prowadził projekty rozwojowe m.in. dla firm: Apteki Galen, ABB, Bosch, Bridgestone, BGK, Capgemini, Electroloux, Grupa Żywiec, IKEA, P4 PLAY, ROCA Polska oraz PZU.

O kursie

Boimy się zmian, nie chcemy ich wprowadzać. Zostajemy przy starych zachowaniach i nawykach. Najtrudniejsze we wdrażaniu zmian jest przekonać jak najwięcej pracowników w firmie. Bez zaangażowania pracowników zmiana się nie uda.

Zmiany są konieczne. Czasem dyktowane przez rynek, otoczenie zewnętrzne, czasem przez konieczność wewnętrzną, na przykład zmianę systemu, wprowadzenie nowych urządzeń, narzędzi do procesu. Chcesz się stać menadżerem przyszłości? Być empatycznym liderem, który zarządza zespołem wykorzystując wiedzę z badań psychologicznych i socjologicznych?

Zarządzanie zmianą w organizacji nie jest łatwym procesem. Trzeba odpowiednio ją przeprowadzić, aby odnieść sukces. Każdy proces to cztery etapy. Przechodzimy je w różnym tempie i na różny sposób – jednak zawsze są cztery fazy przejścia przez cały proces: zaprzeczenie, opór, eksperymentowanie i zaangażowanie.

Najważniejsze informacje

  • 40 minut wideo
  • Napisy: Polskie
  • Mobilny dostęp 24/7
  • 7 wykładów – same konkrety
  • 13 ćwiczeń

Czego się nauczysz?

  • Zarządzać zmianą w zespole i organizacji
  • Pracy z emocjami i postawami pracowników
  • Roli lidera we wprowadzaniu zmiany
  • Przygotujesz się do wdrożenia zmian w ustrukturyzowany sposób
  • Jak ogłaszać zmianę i zmotywować do niej zespół
  • Jakie są etapy przechodzenia przez zmiany
  • Reagować na potrzeby emocjonalne pracowników
  • Jak zmienić otoczenie, aby wspomóc wdrożenie zmiany
  • Skutecznie przeprowadzać przez zmiany zespoły i całe firmy!

Do kogo jest adresowany kurs?

Skuteczne komunikowanie gwarantuje sukces w pracy z zespołem, działa motywująco, pozwala rozwiązywać konflikty oraz wprowadzać zmiany poprzez efektywne zarządzanie procesem zmiany.

Inwestycja w rozwój kompetencji komunikacyjnych jest i będzie najbardziej pożądaną z inwestycji w kapitał ludzki. Umiejętność podejmowania szybkich i odważnych decyzji, sprawne i efektywne zarządzanie zmianami, to konieczność w obecnych, bardzo niepewnych i zmiennych czasach.

  • Menadżerowie, Liderzy– którzy na co dzień pracują blisko ludzi i blisko wytycznych projektu. Bliska obserwacja otoczenia oraz nastrojów wewnątrz zespołu wymaga uporządkowania w proces, wiedza z e-learningu pomaga ją usystematyzować i zarządzać zmianą w zespole efektywnie.
  • Kierownicy produkcji– nowy system produkcji, wymagania klienta, nowe narzędzia, maszyny, wymogi rynku czy zmiany personalne w załodze – wszystkie te elementy procesu zarządzania produkcją wymagają szybkich i sprawnych reakcji. Sukces wdrożenia zmiany w zakładzie produkcyjnym zaczyna się od odpowiedniej komunikacji. Praca z ludźmi wymaga szeregu miękkich kompetencji- odpowiednie przekazane informacje, nawet te trudne, potrafią wiele zmienić.
  • Właściciele firm– zmiany wymagają czasem szybkich i sprawnych ruchów. E-learning zarządzanie zmianą pomaga oswoić zmianę, uzbroić pracowników wyższego szczebla w wiedzę potrzebną do przeprowadzenia zespołu przez wszystkie etapy zmiany, od zaprzeczenie do zaangażowanie.
  • Dział HR– e-learning zarządzanie zmianą to kompendium wiedzy dla kadry zarządzającej i pracującej z ludźmi. Zmiany są nieodłączną częścią działania każdego przedsiębiorstwa, również produkcyjnego. Gwarantują rozwój oraz utrzymanie pozycji na rynku. E-learning jest optymalizacją procesu rozwoju pracowników.

Plan szkolenia

  • Start
  • Rola szefa
  • Jak ludzie przechodzą przez zmianę?
  • Scenka 1
  • Scenka 2
  • Scenka 3
  • Mowa motywacyjna
  • Ćwiczenie
  • Jak radzić sobie z oporem pracowników – część 1
  • Ćwiczenie
  • Jak radzić sobie z oporem pracowników – część 2
  • Scenka 4
  • Profile przechodzenia przez zmianę
  • Scenka 5
  • Scenka 6
  • Scenka 7
  • Scenka 8
  • Jak zmotywować zespół do wdrożenia i utrzymania zmiany?
  • Zarządzanie zmianą – Test wiedzy

Poznaj swojego trenera

Mariusz Kędzierski

Specjalizuje się w tematach związanych z zarządzaniem zespołem, motywowaniem, zarządzaniem zmianą, kreatywnością oraz komunikacją w biznesie. Ekspert, (tego słowa używamy w pełnym jego znaczeniu), w kompetencjach miękkich. Trener dwóch naszych kursów e-learningowych: Motywowanie pracowników oraz Zarządzanie zmianą, autor artykułów, rozmówca w podcastach. Certyfikowany coach, trener oraz kierownik zespołów trenerów sprzedaży, szkoleniowiec dla handlowców w kraju i za granicą. Od lat prowadzi działania wspomagające sprzedaż dla największych firm z kraju oraz z za granicy. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Jest współautorem kilku książek na temat sprzedaży. W Constant Growth moderuje procesy optymalizacji komunikacji w firmach oraz pomaga menadżerom i kierownikom produkcji budować zespołu, które osiągają założone cele.

Prowadził szkolenia i projekty dla m.in. Auchan, Bosch, Decathlon, Castorama, Grupa Żywiec, Leroy Merlin, Lotos, Ministerstwo Finansów, Nike, Opoczno S.A.

O kursie

Na pewno doświadczyłeś wielu zmian w swoim życiu. Często to właśnie Twoje nastawienie wpływało na pomyślność ich wdrożenia. Warto znać zbadane i opisane psychologiczne aspekty, które odpowiedzialne są za nasze reakcje na pojawiające się zmiany. Z czego biorą się emocje, obawy, przez jakie fazy będziesz przechodził i jak one wpływają na Twoje nastawienie.

Kurs Jak przejść przez zmianę skupia się na przekazaniu Ci mapy, abyś odnalazł się w zmianie i wiedział jak przez nią przejść. Uświadomieniu, że zmiana nie zawsze musi wiązać się z czymś negatywnym, tylko nieraz niesie ze sobą pozytywne rzeczy. Przekazaniu Ci, że Twoje emocje czy wątpliwości to nic innego jak naturalna reakcja. Zmiany najczęściej są nieuniknione. Zdanie sobie sprawy, że masz wpływ na bardzo wiele aspektów pozwoli Ci przejść przez zmianę z dużo większym spokojem i pewnością siebie.

Najpierw poznasz psychologiczne aspekty reagowania na pojawiającą się zmianę. Dowiesz się przez jakie etapy będziesz przechodził, jakie emocje mogą się pojawić i jak one na Ciebie wpływają. Dzięki testowi poznasz swój profil reagowania na zmianę, a w omówieniu dowiesz się jak możesz to wykorzystać na swoją korzyść i na co szczególnie uważać. Aby pewnie przejść przez zmianę musisz być pewny. Dlatego zajmiemy się budowaniem Twojej pewności. Jest to element, który nie należy pomijać przy podejmowaniu zmian. Zmiany wiążą się ze stresem, dlatego krótko przedstawimy metody, które możesz wykorzystać, aby zmiana była prostsza.

Najważniejsze informacje

  • 9 wykładów wideo – same konkret
  • Napisy: Polskie
  • Mobilny dostęp 24/7
  • 40 minut wideo
  • Ćwiczenia, testy, formularze

Czego się nauczysz?

  • Przechodzenia przez zmianę bardziej świadomie.
  • Poznasz swój profil reagowania na zmianę.
  • Stosować wiedzę z zakresu psychologii dotyczącą nastawienia indywidulanego i zespołu do zmian.
  • Z mniejszym stresem i lepszym nastawieniem podejmiesz zmiany.
  • Dostrzegać szanse i metody na efektywne przejście przez zmianę.
  • Reagować na pojawiające się zmiany.
  • Rozróżniać typy zachowań w obliczu zmiany.
  • Planować działania z zakresu przełamywania oporu do zmiany i łatwiejszego przechodzenia przez cały proces.

Do kogo jest adresowany kurs?

Znajomość zagadnień związana z przechodzeniem przez zmianę przyda się- wszystkim. Nawet tym, którzy już przechodzili takie szkolenie i są zorientowani w temacie. Odświeżenie zawsze się przyda, a każdy trener skupia się na innych zagadnieniach.

  • Wszyscy pracownicy– niezależnie od szczebla firmy przygotowujący się do zmian lub w ich trakcie. Zarówno w życiu zawodowym oraz prywatnym.
  • Właściciele, Kierownicy, Menadżerowie, Liderzy– nowe urządzenia, wymogi rynku czy zmiany personalne. Bardzo często to właśnie ta grupy są odpowiedzialne za wdrażanie zmian w firmach. Ale czy zawsze sami są gotowi na zmianę? Jeśli stoisz w obliczu zmiany to warto abyś sam był do niej przygotowany!
  • Dział HR, doskonalenia umiejętności– potrzebujesz rozwiązania na dużą skalę które przyspieszy wdrażanie zmian? E-learning Jak przejść prze zmianę to kompendium wiedzy dla pracowników wszystkich szczebli. Pozwoli przyspieszyć proces oraz zagwarantuje ten sam poziom wiedzy u każdego pracownika.

Plan szkolenia

  • Start/Wprowadzenie LEKCJA DEMO
  • Mapa kursu
  • Strategia uczenia się
  • Formularz jakich zmian się spodziewasz 1/3
  • Etapy przechodzenia przez zmianę
  • Formularz jakich zmian się spodziewasz 2/3
  • Jaki jest Twój profil reagowania na zmianę? LEKCJA DEMO
  • Test – Profil postaw wobec zmian
  • Jaki jest Twój profil reagowania na zmianę? (Omówienie profili)
  • Jak budować pewność siebie?
  • Formularz 10 sukcesów
  • Jak budować pewność siebie? 2/2
  • Formularz jakich zmian się spodziewasz 3/3
  • Jak radzić sobie ze stresem związanym ze zmianą?
  • Formularz jak obecnie radzisz sobie ze stresem
  • Jak radzić sobie ze stresem związanym ze zmianą? 2/3
  • Ćwiczenie – Zastąp złe przekonania
  • Jak radzić sobie ze stresem związanym ze zmianą? 3/3
  • Podsumowanie
  • Jak przejść przez zmianę? Test końcowy

Poznaj swojego trenera

Mariusz Kędzierski

Specjalizuje się w tematach związanych z zarządzaniem zespołem, motywowaniem, zarządzaniem zmianą, kreatywnością oraz komunikacją w biznesie. Ekspert, (tego słowa używamy w pełnym jego znaczeniu), w kompetencjach miękkich. Trener dwóch naszych kursów e-learningowych: Motywowanie pracowników oraz Zarządzanie zmianą, autor artykułów, rozmówca w podcastach. Certyfikowany coach, trener oraz kierownik zespołów trenerów sprzedaży, szkoleniowiec dla handlowców w kraju i za granicą. Od lat prowadzi działania wspomagające sprzedaż dla największych firm z kraju oraz z za granicy. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Jest współautorem kilku książek na temat sprzedaży. W Constant Growth moderuje procesy optymalizacji komunikacji w firmach oraz pomaga menadżerom i kierownikom produkcji budować zespołu, które osiągają założone cele.

Prowadził szkolenia i projekty dla m.in. Auchan, Bosch, Decathlon, Castorama, Grupa Żywiec, Leroy Merlin, Lotos, Ministerstwo Finansów, Nike, Opoczno S.A.

O kursie

Kurs motywowanie pracowników przeprowadzi Cię przez zawiłości tej menadżerskiej kompetencji. Kurs kierowany jest do wszystkich, którzy pracują z ludźmi. Kompendium wiedzy, czyli wyselekcjonowane, najważniejsze informacje, poukładane w siedem modułów uzupełnionych ćwiczeniami. To wiedza, która pozwoli Ci motywować skuteczniej, zarządzać efektywniej i osiągać zamierzone cele z zadowolonym z pracy zespołem? Brzmi jak marzenie do spełnienia!

Zmotywowany zespół to skarb. Zmotywowany menadżer również. Jednak zmotywowany menadżer, który wie, jak motywować swoich pracowników, wie co motywuje ludzi, zna narzędzia oraz techniki motywowania i jest świadomy jak bardzo ważna jest umiejętność skutecznego motywowania, to złoto!

Szkolenie z motywowania odpowie ci na pytania:

Jak skutecznie motywować pracowników?

Jak indywidualnie diagnozować potrzeby pracowników?

Jakie metody motywowania zadziałają najlepiej oraz pozwolą budować skutecznie działający oraz współpracujący zespół?

Najważniejsze informacje

  • 86 minut wideo
  • Napisy: Polskie
  • Mobilny dostęp 24/7
  • 22 wykłady
  • Ćwiczenia
  • Quizy

Czego się nauczysz?

  • Rozpoznawać potrzeby pracowników
  • Udzielać informacji zwrotnej
  • Prawidłowo delegować zadania
  • Poznasz rolę i techniki motywacji
  • Zwiększysz zaangażowanie i wydajność zespołu
  • Podniesiesz poziom zadowolenia pracowników
  • Zmniejszysz rotację w zespole
  • Nauczysz się efektywnie motywować
  • Rozwiniesz kompetencje lidera

Do kogo jest adresowany kurs?

  • Menadżerowie, Liderzy– jedno z głównych zadań związanych z pracą z ludźmi jest motywowanie pracowników, dowiesz się, dlaczego motywowanie pracowników jest ważne
  • Kierownicy produkcji– dowiedz się co motywuje do pracy i dlaczego nie zawsze najlepszym jest płacowe motywowanie pracowników oraz jak motywować pracowników fizycznych i pracowników zakładów produkcyjnych.
  • Właściciele firm– motywowanie pracowników to istotny element zarządzania organizacją, odkryjesz co ich motywuje i jakie są sposoby motywowania pracowników.
  • Dział HR– motywowanie pracowników w organizacji to klucz do sukcesu w zarządzaniu zespołem, to ważne by wiedzieć, co daje motywowanie pracowników.

Plan szkolenia

  • Co to znaczy motywować?
  • Motywowanie a rola szefa LEKCJA DEMO
  • Co to znaczy motywować? Ćwiczenie
  • Maslow
  • Ćwiczenie – Rozpoznawanie potrzeb pracowników
  • Herzgberg
  • Ćwiczenie – Czynniki higieny i motywacji
  • Deci/Ryan
  • Motywacja finansowa
  • Ćwiczenie – Potrzeby emocjonalne
  • Motywacja finansowa – część 1, ćwiczenie
  • Ćwiczenie – Jak należy postąpić?
  • Motywacja finansowa – część 2
  • Ćwiczenie – W której sytuacji zastosujesz premię?
  • Jak motywować do zadania?
  • Jak motywować do zadań? Delegowanie – część 1, ćwiczenie
  • Jak motywować do zadań? Delegowanie – część 2
  • Jak cel może motywować? – część 1
  • Jak cel może motywować? – część 2
  • Ćwiczenie – Czy cel jest SMART?
  • Jak motywować do rozwoju?
  • Jakie kroki delegowania budują zaangażowanie?
  • Jak motywować do rozwoju
  • Udzielanie informacji zwrotnej – część 1
  • Ćwiczenie – Fakt czy interpretacja?
  • Udzielanie informacji zwrotnej – część 2
  • Udzielanie informacji zwrotnej – część 3, ćwiczenie
  • Formularz – Lista zachowań za które chcesz docenić i które chcesz zmienić
  • Metoda kanapki
  • Ćwiczenie – Przekaż informację w postaci “kanapki”
  • Planowanie rozwoju
  • Jak motywować przez budowanie dobrej atmosfery?
  • Ćwiczenie – Co zrobisz?
  • Jak motywować poprzez budowanie dobrej atmosfery – część 1
  • Jak motywować poprzez budowanie dobrej atmosfery – część 2, ćwiczenie
  • Exposé szefa
  • Przykład exposé oraz Formularz Moje exposé
  • Jak sobie radzić z konfliktami w zespole – część 1
  • Ćwiczenie – Jaki to konflikt?
  • Jak motywować poprzez odpowiednią komunikację?
  • Jak sobie radzić z konfliktami w zespole – część 2
  • Jak motywować poprzez odpowiednią komunikację? Perswazja a manipulacja
  • Narzekanie – co z nim zrobić?
  • Stosowanie reguł wywierania wpływu
  • Pozostałe motywatory niefinansowe
  • Ćwiczenie – Reguły wywierania wpływu
  • Podsumowanie i test wiedzy
  • Pozostałe motywatory niefinansowe
  • Podsumowanie – zasady motywacji
  • Motywowanie – Test wiedzy

Poznaj swojego trenera

Mariusz Kędzierski

Specjalizuje się w tematach związanych z zarządzaniem zespołem, motywowaniem, zarządzaniem zmianą, kreatywnością oraz komunikacją w biznesie. Ekspert, (tego słowa używamy w pełnym jego znaczeniu), w kompetencjach miękkich. Trener dwóch naszych kursów e-learningowych: Motywowanie pracowników oraz Zarządzanie zmianą, autor artykułów, rozmówca w podcastach. Certyfikowany coach, trener oraz kierownik zespołów trenerów sprzedaży, szkoleniowiec dla handlowców w kraju i za granicą. Od lat prowadzi działania wspomagające sprzedaż dla największych firm z kraju oraz z za granicy. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Jest współautorem kilku książek na temat sprzedaży. W Constant Growth moderuje procesy optymalizacji komunikacji w firmach oraz pomaga menadżerom i kierownikom produkcji budować zespołu, które osiągają założone cele.

Prowadził szkolenia i projekty dla m.in. Auchan, Bosch, Decathlon, Castorama, Grupa Żywiec, Leroy Merlin, Lotos, Ministerstwo Finansów, Nike, Opoczno S.A.

O kursie

Aby zarządzać zespołem ludzi należy mieć autorytet. Autorytet składa się z dwóch podstawowych zespołów cech i umiejętności: twardych oraz miękkich. Miękkie to umiejętności społeczne – czyli komunikowanie się z ludźmi, budowanie relacji. Twarde to wiek, wygląd, doświadczenie, wyniki jakie osiągasz oraz wiedza. Ciągły rozwój umiejętności związanych z budowaniem i przewodzeniem skutecznym zespołem to konieczność. E- learning Leadership jest zestawem lekcji, w których zebrana jest podstawowa wiedza, konieczna do rozwijania swoich kompetencji związanych z przywództwem. Jest skierowany do kadry zarządzającej średniego i wyższego szczebla, do wszystkich, którzy zarządzają ludźmi i chcą rozwijać swoje kompetencje w tym obszarze.

Najważniejsze informacje

  • 79 minut wideo
  • Napisy: Polskie
  • Mobilny dostęp 24/7
  • 7 wykładów – same konkrety
  • 25 wykładów
  • Quizy
  • Ebook

Czego się nauczysz?

  • Jak być lepszym szefem i prowadzić skuteczny zespół
  • Poznasz cechy autentycznego i bardziej wpływowego lidera
  • Zrozumiesz teorię technik przywództwa
  • Nauczysz się wyznaczać cele dla zespołu
  • Będziesz skuteczniej zarządzać zadaniami i ustalać zasady współpracy
  • Poznasz metody komunikowania trudnych decyzji
  • Nauczysz się przekazywać i przyjmować informację zwrotną
  • Rozwiniesz kompetencje lidera
  • Poznasz procedury odmawiania, udzielania reprymendy i delegowania zadań

Do kogo jest adresowany kurs?

  • Liderzy produkcji którzy poszukują nowych możliwości usprawnień w podległych obszarach i chcących rozwijać swoje kompetencje w zakresie przewodzenia zespołem
  • Właściciele, osoby zarządzające, menadżerowie szukający sposobów na poprawę komunikacji w zespole, chcący rozwinąć kompetencje lidera
  • Kierownicy chcący rozwinąć stosowane techniki, skuteczniej zarządzać zadaniami i komunikacją z pracownikami
  • Osoby odpowiedzialne za zarządzanie zasobami ludzkimi zainteresowane rozwojem kompetencji pracowników
  • Wszystkie osób które chcą polepszyć środowisko pracy

Plan szkolenia

  • Autorytet szefa
  • Menedżer vs Lider
  • Jak zostać skutecznym liderem?
  • W jaki sposób rozwijać i wzmacniać charakter?
  • W jaki sposób rozwijać i wzmacniać charakter?
  • Determinacja w dążeniu do realizacji celu
  • Ćwiczenie
  • Energia i pozytywne nastawienie
  • Pewność siebie
  • Zadania
  • Rozwój umiejętności – zadania
  • Wyznaczanie celów
  • Podział na zadania, ustalanie harmonogramu i przydzielenie zasobów
  • Zespół
  • Rozwój umiejętności – zespół
  • Ustalenie zasad współpracy
  • Prowadzenie zebrań zespołu
  • Komunikowanie trudnej decyzji
  • Praca z oporem
  • Jednostka
  • Rozwój Umiejętności – jednostka
  • Informacja zwrotna a poziom wymagań lidera
  • Informacja zwrotna a świadomość i rozwój
  • Sposoby przekazywania informacji zwrotnej
  • Ćwiczenie Informacja zwrotna
  • Trudne sytuacje menedżerskie
  • Trudne sytuacje menedżerskie
  • Procedura odmawiania
  • Procedura reprymendy
  • Ćwiczenie Reprymenda
  • Procedura nagradzania
  • Indywidualne delegowanie zadań
  • Indywidualne delegowanie zadań
  • Podsumowanie i test wiedzy
  • Zakończenie
  • Leadership – Test wiedzy

Poznaj swojego trenera

Bartłomiej Sapała

Doświadczony trener sprzedaży i zarządzania, organizacji i optymalizacji procesów oraz efektywności osobistej. Prowadzi szkolenia dla menedżerów z zakresu Kierowania zespołem i Organizacji pracy. Trener kursu e-learningowego z Leadership.

Skuteczny menadżer w obszarze budowania od podstaw struktur organizacyjnych i sprzedażowych. Specjalizuje się w szkoleniach sprzedażowych z zakresu prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji, obsługi klienta w sprzedaży detalicznej, kierowania zespołem oraz efektywności osobistej. Przez wiele lat związany z firmą Decathlon, szkolił ludzi w zakresie europejskich standardów obsługi klienta i sprzedaży, co okazało się jedną z kluczowych strategii umożliwiających rozwój firmy w naszym kraju.

O kursie

Zarządzanie Wizualne wspiera kierownika czy menadżera w działaniu, dzięki czemu pozwala mu koncentrować się istotnych elementach. Visual Management to zestaw narzędzi i metod, które pozwalają usprawniać i doskonalić procesy produkcyjne. VM ma duży wpływ na poziom bezpieczeństwa na produkcji – proste i jasne zasady sprawiają, że środowisko pracy nie stwarza zagrożenia. Visual Management pozwala poprawić wyniki, jasno określić priorytety, oszczędzać czas, skuteczniej rozwiązywać problemy, aż w końcu zwiększyć wydajność operacyjną, a co za tym idzie, mieć realne przełożenie na zwiększenie dochodów w organizacji. Poza poprawieniem samego procesu i sposobu pracy, poprawia się również komunikacja wewnątrz organizacji. Zarządzanie wizualne zwiększa zaangażowanie pracowników, którym łatwiej jest podążać w tym samym kierunku – zgodnym z misją i wizją firmy.

Najważniejsze informacje

  • 106 minut wideo
  • Napisy: Polskie
  • Mobilny dostęp 24/7
  • 16 wykładów
  • Ebook

Czego się nauczysz?

  • Szybko eliminować niezgodności- po prostu będą widoczne a weryfikacji może dokonać dowolna osoba.
  • Problemy! Szybko je zobaczysz- przydzielisz odpowiednie zasoby w celu ich eliminacji
  • Budować tablice wizualne
  • Poznasz korzyści całego systemu i tym jak korzystać z niego świadomie.
  • Oszczędzać czas swój i pracowników.

Do kogo jest adresowany kurs?

  • Liderzy produkcji którzy poszukują nowych możliwości usprawnień w podległych obszarach
  • Właściciele, osoby zarządzające, menadżerowie szukający sposobów na obniżenie kosztów
  • Kierownicy chcący rozwinąć stosowane techniki
  • Osoby odpowiedzialne za zarządzanie zasobami ludzkimi zainteresowane rozwojem kompetencji pracowników
  • Wszystkie osoby które chcą polepszyć środowisko pracy

Plan szkolenia

  • Wprowadzenie
  • Przez jaki proces przejdziesz?
  • Jak przerabiać kurs?
  • Wstęp do zarządzania wizualnego
  • Czym jest zarządzanie wizualne?
  • Wsparcie dla managerów
  • 5s i zarządzanie wizualne
  • 1M – Pracownicy
  • 2M – Maszyny
  • 3M – Materiały
  • 4M – Metody
  • 5M – Pomiary
  • Shop Floor Managment
  • Projektowanie tablic wizualnych – wizyta w Tagatic LEKCJA DEMO
  • Korzyści
  • Podsumowanie
  • Zarządzanie wizualne – Test wiedzy

Poznaj swojego trenera

Paweł Nurzyński

Praktyk i wdrożeniowiec lean. Absolwent Politechniki Wrocławskiej, wielu kursów oraz Six Sigma Green Belt. Wspiera firmy w rozwiązywaniu problemów z wykorzystaniem Kaizen, Lean oraz SixSigma. Swoim doświadczeniem i wiedzą dzieli się w naszych kursach e-learningowych 5s oraz Standaryzacja, artykułach oraz rozmowach. Zawsze posługuje się przykładami z życia, które trafiają do wszystkich. Praktykę zdobywał w dużych, zagranicznych korporacjach z różnych branż – od spożywczych po motoryzacyjne. Brał udział w transferze produkcji do Azji oraz uruchamianiu nowych linii w Polsce. Od lat wspiera polskie przedsiębiorstwa optymalizując ich produkcje, dzieli się swoją wiedzą oraz doświadczeniem, szkoli pracowników oraz wdraża narzędzia, która pozwalają firmom się rozwijać.

Jest autorem kursów e-learningowych: Metoda 5S, Standaryzacja, Zarządzanie wizualne i Problem solving.

O kursie

Rozwijaj swoje umiejętności rozwiązywania problemów. E-learning o skutecznym rozwiązywaniu problemów jest dla Ciebie i Twojej organizacji, jeśli odpowiesz tak na jedno z poniższych pytań:

  • Rozwiązujecie wciąż te same problemy, które powracają?
  • Wdrożone rozwiązania nie działają poprawie?
  • Znalezienie przyczyny źródłowej niektórych problemów sprawia trudności?
  • Nie wiesz, kiedy jakie narzędzia wykorzystać?
  • Zastanawiasz się jaką metodę stosować dla problemów w firmie?

E-learning Problem Solving przeprowadzi Cię przez cztery najważniejsze i powtarzalne etapy, które muszą się wydarzyć, aby skutecznie i na stałe rozwiązać pojawiające się problemy. Opieramy się na cyklu Deminga,

Plan – Zaplanuj
Do – Wykonaj
Check – Sprawdź
Act – Działaj i standaryzuj

Warto poświęcić czas na coś, co nie działa prawidłowo. Nie tylko dlatego, że popełnianie tych samych błędów naraża firmę na straty.

Rozwiązywanie problemów uczy pokory i cierpliwości, ale nagrodą jest spokój.

Dobra wiadomość też jest taka, że ekspertem w rozwiązywaniu problemów staje się osoba, która… rozwiązała bardzo dużo problemów. Nie przez przypadek, tylko systemowo i powtarzalnie. Podobnie jak w innych dziedzinach – trening czyni mistrza. Im więcej problemów rozwiążemy, tym skuteczniej będziemy rozwiązywać każdy kolejny.

Najważniejsze informacje

  • 103 minuty wideo
  • Napisy: Polskie
  • Mobilny dostęp 24/7
  • 18 wykładów
  • Ćwiczenia
  • Gotowe formularze
  • Ebook

Czego się nauczysz?

  • Uniwersalnego schematu skutecznego rozwiązywania problemu
  • Używać narzędzi wspierających problem solving
  • Skutecznie diagnozować przeszkody w rozwiązywaniu problemów
  • Korzystać z PDCA, diagramu Ishikawy, 5whyi innych
  • Poprawisz umiejętności związanych z rozwiązywaniem problemów

Do kogo jest adresowany kurs?

  • Liderzy produkcji którzy poszukują nowych możliwości usprawnień w podległych obszarach
  • Właściciele, osoby zarządzające, menadżerowie szukający sposobów na obniżenie kosztów
  • Kierownicy chcący rozwinąć stosowane techniki
  • Osoby odpowiedzialne za zarządzanie zasobami ludzkimi zainteresowane rozwojem kompetencji pracowników
  • Wszystkie osoby które chcą polepszyć środowisko pracy

Plan szkolenia

  • Wstęp
  • Czym jest problem?
  • Istota skutecznego rozwiązywania problemów
  • Narzędzia rozwiązywania problemów
  • Ćwiczenie
  • Schemat postępowania
  • PLAN – Opis problemu
  • PLAN – Cel
  • PLAN – Poszukiwanie potencjalnych przyczyn
  • Ćwiczenie
  • PLAN – Wybór rozwiązania – część 1
  • Ćwiczenie
  • PLAN – Wybór rozwiązania – część 2
  • PLAN – Zaplanowanie działań
  • DO – Wdrożenie rozwiązania
  • CHECK – Testowanie rozwiązań
  • ACT – Standaryzacja rozwiązań
  • ACT – Plan B
  • Przeszkody w rozwiązywaniu problemów
  • Podsumowanie
  • Quiz

Poznaj swojego trenera

Paweł Nurzyński

Praktyk i wdrożeniowiec lean. Absolwent Politechniki Wrocławskiej, wielu kursów oraz Six Sigma Green Belt. Wspiera firmy w rozwiązywaniu problemów z wykorzystaniem Kaizen, Lean oraz SixSigma. Swoim doświadczeniem i wiedzą dzieli się w naszych kursach e-learningowych 5s oraz Standaryzacja, artykułach oraz rozmowach. Zawsze posługuje się przykładami z życia, które trafiają do wszystkich. Praktykę zdobywał w dużych, zagranicznych korporacjach z różnych branż – od spożywczych po motoryzacyjne. Brał udział w transferze produkcji do Azji oraz uruchamianiu nowych linii w Polsce. Od lat wspiera polskie przedsiębiorstwa optymalizując ich produkcje, dzieli się swoją wiedzą oraz doświadczeniem, szkoli pracowników oraz wdraża narzędzia, która pozwalają firmom się rozwijać.

Jest autorem kursów e-learningowych: Metoda 5S, Standaryzacja, Zarządzanie wizualne i Problem solving.

O kursie

Jeśli chcesz wiedzieć: czym jest whistleblowing?, kim jest sygnalista?, jak wiąże się to z prawem unijnym i krajowym?- ten kurs jest dla Ciebie!

Kurs Ochrona Sygnalistów został przygotowany na podstawie dyrektywy UE 2019/1937 i normy ISO 37002:2021. Polskie przepisy nie zostały jeszcze uchwalone. Nie zwalnia to jednak z przestrzegania dyrektywy!

Wbrew pewnym opiniom, sygnalista nie jest donosicielem! To po prostu osoba zgłaszająca naruszenia prawa. Dlatego w kursie skupiamy się przede wszystkim na ochronie sygnalistów, między innymi przez projektowanie bezpiecznej ścieżki zgłoszeń. Mówimy o perspektywie firm i instytucji, na których ciążą nowe obowiązki. A także o rodzajach naruszeń, które mogą być zgłoszone i o tym, jak je rejestrować.

Razem z producentami projektowaliśmy ten e-learning zgodnie z najlepszymi praktykami. Lekcje są napakowane wiedzą, trwają nie więcej niż 10 minut, a prosty język, jakim się posługujemy, zwiększa szansę każdego na zrozumienie treści. Wszystko po to, żeby utrzymanie koncentracji na zagadnieniu było jeszcze łatwiejsze!

Najważniejsze informacje

  • Online i w Twoim tempie!
  • 58 minut wideo
  • Mobilny dostęp 24/7
  • 12 wykładów

Czego się nauczysz?

  • Czym jest whitleblowing
  • Kim jest sygnalista
  • Jak chronić sygnalistę?
  • Jak ma się ochrona sygnalistów do RODO?
  • Co jest naruszeniem, a co nie?
  • Jak rejestrować naruszenia, jakie procedury przygotować w firmie?
  • Jakie wybrać kanały zgłoszeń?
  • Kogo wyznaczyć do obsługi naruszeń i przeszkolić?
  • Jak spełnić obowiązek informacyjno-edukacyjny wynikający z Dyrektywy?
  • Jak prowadzić rejestr naruszeń, jak je procesować i zamykać

Co zyska Twoja organizacja?

  • Spełni wymogi prawne
  • Uniknie kar stosowanych przy niespełnieniu wymogów
  • Spełni obowiązek edukacyjny wynikający z Dyrektywy UE 2019/1937
  • Zyska możliwość zarządzania zagrożeniami wewnętrznymi przed ich eskalacją, czyli zanim staną się problemami medialnymi
  • Transparentność zwiększa konkurencyjność Twojej firmy!
Brzmi świetnie?

Do kogo jest adresowany kurs?

  • Bezstronni pracownicy odpowiedzialni za wdrożenie i obsługę zgłoszeń– mogą to być osoby wewnątrz organizacji lub osoby trzecie, outsourcing. Kryterium stanowi wyłącznie ich bezstronność, dlatego tak bardzo ją podkreślamy.
  • Menadżerowie, Liderzy, dział HR– na co dzień pracują blisko ludzi, są często na pierwszej linii zgłaszania problemów i naruszeń. Na ich barkach może spoczywać pokierowanie potencjalnego sygnalisty do właściwego kanału przyjmowania zgłoszeń i jego ochrona przed odwetem.
  • Prezesi i zarząd firm– zmiany wymagają nie tylko procedur. Aby zadziałały, potrzebne jest widoczne wsparcie zarządu. Zarządzający zyskując wiedzę o standardach wynikających z przepisów będą w stanie łatwiej zarządzać całym zagadnieniem tak, aby było jak najlepiej dostosowane do organizacji.

Czego nie znajdziesz w kursie dziś?

  • Omówienia przepisów krajowej ustawy o ochronie osób zgłaszających naruszenia prawa. Przepisy nie zostały uchwalone. W zaproponowanym projekcie ustawy znajduje się kilka punktów które należałoby szerzej omówić, w szczególności punkty dotyczące odpowiedzialności i kar z nimi związanych.
  • Certyfikatu na zakończenie szkolenia. Zostanie dodany po dodaniu materiału związanego z krajowymi przepisami. Certyfikat będzie wystawiana po odpowiedzi prawidłowo na minimum 80% pytań.
  • Plików, ebooku, ćwiczeń, gry decyzyjnej. Te materiały również pojawią się po dograniu materiału o krajowych przepisach.

Plan szkolenia

  • Wprowadzenie do whistleblowingu
  • Co to jest naruszenie prawa?
  • Kto to jest sygnalista?
  • Jak dokonywać zgłoszeń naruszenia prawa?
  • Obowiązki w zakresie ochrony sygnalistów
  • Siedem wymaganych procedur
  • Rejestrowanie naruszeń
  • Środki ochrony sygnalisty
  • Działania informacyjne i edukacyjne
  • Ochrona sygnalistów, a ochrona danych osobowych
  • Wady i zalety rozwiązań wewnętrznych i zewnętrznych
  • Dlaczego sygnaliści mają sens w Twojej firmie

Poznaj swojego trenera

Tomasz Cygan

Ukończył studia na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego na którym również rozpoczął studia doktoranckie. Na początku swojej kariery pracował w grupie spółek, gdzie zajmował się kompleksową obsługą podmiotów gospodarczych. W tym czasie rozpoczął przygodę z ochroną danych osobowych i bezpieczeństwem informacji.

Od 2007 roku przeprowadził setki szkoleń, prezentacji i wykładów, najczęściej z ochrony danych osobowych, bezpieczeństwa informacji, tajemnic handlowych, własności intelektualnej, prawa autorskiego. Wykładowca między innymi Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej, Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu.

Posiada uprawnienia audytora wewnętrznego normy ISO/IEC 27001:2014-12, oraz tytuł Approved Whistleblowing Officer.

Ekspert w badaniu prowadzonym przez Helsińską Fundację Praw Człowieka na zlecenie Agencji Praw Podstawowych Unii Europejskiej (FRA) dotyczącym mechanizmów dochodzenia ochrony w zakresie danych osobowych w Polsce.

Jest autorem ponad 90 publikacji w prasie branżowej takiej jak: ABI – Expert, Ekspert Ochrony Informacji, Finanse Publiczne, IT w Administracji, IT Professional, Kadry i Płace w Administracji, Palestra, oraz kilku książek, między innymi:

  • Tworzenie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z normą ISO/IEC 27001:2014, Presscom, IT Professional, październik 2015
  • Podręcznik Administratora Bezpieczeństwa Informacji, Presscom, listopad 2016 roku
  • Wdrażanie regulaminu użytkownika systemu IT, Presscom, grudzień 2018 roku
  • Monitoring pracownika. Prawa i obowiązki pracodawcy, Presscom, październik 2018 roku
  • Dostosowanie monitoringu wizyjnego do wymagań RODO, Presscom, luty 2019 roku
  • Monitoring użytkowników systemów informatycznych, Presscom, luty 2020
  • Tworzenie regulaminów, polityk oraz procedur w dziale IT, Presscom, sierpień 2020
  • Budowanie procesów zarządzania zasobami IT, Presscom, grudzień 2020

O kursie

Marnotrawstwem jest wszystko za co klient nie chce zapłacić. Eliminacja marnotrawstwa w firmie jest zawsze procesem. Nie dotyczy tylko firm produkcyjnych. Eliminować straty można w każdym aspekcie życia i prowadzenia firmie – włącznie z biurem. Ile marnujesz czasu na szukanie? Na przekazywanie informacji? Na układanie, przekładanie dokumentów, części? Jak długo albo jak nie zorganizowany jest proces transportu? Kto, ile na co czeka? Czym przepełnione są magazyny?

Wiedza zawarta w kursie pozwoli eliminować marnotrawstwo, a co za tym idzie, wskaże obszary, w których są oszczędności.

Najważniejsze informacje

  • 96 minut wideo
  • Napisy: Polskie
  • Mobilny dostęp 24/7
  • 17 wykładów
  • Ćwiczenia
  • Quizy

Czego się nauczysz?

  • Diagnozować proces, definiować w nim straty i wartości
  • Poznasz narzędzia wspierające proces eliminacji strat
  • Nauczysz się rozpoznawać wąskie gardła procesów
  • Dowiesz się jak zwiększyć zysk organizacji
  • Poznasz cele skutecznej produkcji
  • Uporządkujesz procesy
  • Wyeliminujesz zbędne narzędzia oraz elementy procesu
  • Zaczniesz eliminować straty

Do kogo jest adresowany kurs?

  • Liderzy produkcji którzy poszukują nowych możliwości usprawnień w podległych obszarach
  • Właściciele, osoby zarządzające, menadżerowie szukający sposobów na obniżenie kosztów
  • Kierownicy chcący rozwinąć stosowane techniki
  • Osoby odpowiedzialne za zarządzanie zasobami ludzkimi zainteresowane rozwojem kompetencji pracowników
  • Wszystkie osoby które chcą polepszyć środowisko pracy

Plan szkolenia

  • Wprowadzenie
  • Po co istnieją firmy? Definicja zysku. LEKCJA DEMO
  • Definicja pojęcia straty i wartości w procesie – część I
  • Ćwiczenie
  • Definicja pojęcia straty i wartości w procesie- część II
  • Cele skutecznej produkcji
  • Za co chce zapłacić klient? – część I
  • Ćwiczenie
  • Za co chce zapłacić klient? – część II
  • Czym jest Lean Management
  • Jak zwiększyć zysk w duchu Lean? – część I
  • Ćwiczenie
  • Jak zwiększyć zysk w duchu Lean? – część II
  • Mura, Muri
  • MUDA
  • MUDA Postojów
  • MUDA Zbędnych ruchów – część 1
  • Ćwiczenie
  • MUDA Zbędnych ruchów – część 2
  • MUDA Błędów jakościowych
  • MUDA Nadmiernego przetwarzania
  • MUDA Nadmiernego transportu
  • MUDA Nadmiernych zapasów – część 1
  • Ćwiczenie
  • MUDA Nadmiernych zapasów – część 2
  • MUDA Nadmiernej produkcji
  • Eliminacja marnotrawstwa – obserwacja procesu i podsumowanie
  • Eliminacja marnotrawstwa – Test wiedzy

Poznaj swojego trenera

Piotr Kowalczyk

Trener, konsultant Lean Manufacturing z kilkuletnim doświadczeniem w koordynowaniu projektów z obszaru optymalizacji i doskonalenia jakości procesów produkcyjnych w wiodących międzynarodowych koncernach z branży motoryzacyjnej. Trener Lean Manufacturing. Swoją wiedzą z zakresu MUDA dzieli się w naszym kursie e-learningowym Eliminacja marnotrawstwa. Jest autorem wielu artykułów oraz gościem w naszych podcastach. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania procesami produkcyjnymi w oparciu o nowoczesne metody ciągłego doskonalenia, Lean Management i filozofii Kaizen. Prowadził szkolenia dla takich firm m.in. jak: Bosch, AGI Media, Pekpol, Allcomp, Orlen S.A, Kongsberg Automotive, Manufaktura Bolesławiec.

O kursie

Absolutny lean must have! Metoda 5S sprawdzi się w każdej branży. Na produkcji, w domu czy w biurze. To metoda, która pozwala na zorganizowanie na stałe stanowiska pracy w sposób bardziej bezpieczny, czysty, a przede wszystkim efektywny. Kurs przeznaczony jest dla wszystkich zainteresowanych sprawniejszym działaniem. To ważne, aby zasady 5S były jasne dla wszystkich pracowników. Najlepszy efekt będzie widoczny, jeśli wdrożenie 5S będzie systemowe – zaangażują się wszyscy pracownicy! Każdego szczebla.

Szkolenie Metoda 5S jest pełne przykładów zastosowania zasad 5s w wielu obszarach pracy oraz życia. W przystępny sposób podaje wiedzę o tym jak wciąż optymalizować i doskonalić procesy, zasoby oraz sposób działania.

Najważniejsze informacje

  • 100 minut wideo
  • Napisy: Polskie
  • Mobilny dostęp 24/7
  • 19 wykładów
  • Gra liczbowa 5S
  • Quizy
  • Ebook

Czego się nauczysz?

  • Zwiększysz zaangażowanie i wydajność zespołu
  • Podniesiesz poziom zadowolenia pracowników
  • Nauczysz się efektywnie wprowadzać 5S
  • Rozwiniesz kompetencje lidera
  • Odmienisz wygląd stanowisk pracy w Twojej firmie
  • Uporządkujesz miejsce pracy, a to pozwoli pracować Ci efektywniej
  • Wyeliminujesz zbędne narzędzia oraz elementy procesu
  • Zaczniesz wprowadzać standard, co usprawni pracę
  • Wprowadzisz jasne i klarowne zasady pracy

Do kogo jest adresowany kurs?

  • Liderzy produkcji którzy poszukują nowych możliwości usprawnień w podległych obszarach
  • Właściciele, osoby zarządzające, menadżerowie szukający sposobów na obniżenie kosztów
  • Kierownicy chcący rozwinąć stosowane techniki
  • Osoby odpowiedzialne za zarządzanie zasobami ludzkimi zainteresowane rozwojem kompetencji pracowników
  • Wszystkie osoby które chcą polepszyć środowisko pracy

Plan szkolenia

  • Czy porządek może uratować życie?
  • Geneza 5s – część 1
  • Ćwiczenie
  • Geneza 5s – część 2
  • Marnotrawstwo w rozumieniu Lean
  • Ćwiczenie
  • Selekcja
  • Systematyka – część 1
  • Ćwiczenie
  • Systematyka – część 2
  • Przykłady systematyki
  • Sprzątanie – część 1
  • Ćwiczenie
  • Sprzątanie – część 2
  • Ćwiczenie
  • Sprzątanie – część 3
  • Korzyści
  • Standaryzacja – część 1
  • Ćwiczenie
  • Standaryzacja – część 2
  • Samodyscyplina – część 1
  • Ćwiczenie
  • Samodyscyplina – część 2
  • Dobre i złe praktyki
  • Mierzenie korzyści
  • Quiz
  • Badanie potrzeb klienta
  • Prezentacja produktu
  • Sprzedaż
  • Plan implementacji
  • Przeszkody we wdrażaniu 5s
  • 5s inaczej
  • Podsumowanie

Poznaj swojego trenera

Paweł Nurzyński

Praktyk i wdrożeniowiec lean. Absolwent Politechniki Wrocławskiej, wielu kursów oraz Six Sigma Green Belt. Wspiera firmy w rozwiązywaniu problemów z wykorzystaniem Kaizen, Lean oraz SixSigma. Swoim doświadczeniem i wiedzą dzieli się w naszych kursach e-learningowych 5s oraz Standaryzacja, artykułach oraz rozmowach. Zawsze posługuje się przykładami z życia, które trafiają do wszystkich. Praktykę zdobywał w dużych, zagranicznych korporacjach z różnych branż – od spożywczych po motoryzacyjne. Brał udział w transferze produkcji do Azji oraz uruchamianiu nowych linii w Polsce. Od lat wspiera polskie przedsiębiorstwa optymalizując ich produkcje, dzieli się swoją wiedzą oraz doświadczeniem, szkoli pracowników oraz wdraża narzędzia, która pozwalają firmom się rozwijać.

Jest autorem kursów e-learningowych: Metoda 5S, Standaryzacja, Zarządzanie wizualne i Problem solving.

Szkolenia prozdrowotne

Szkolenia, które powinien przejść każdy pracownik w Twojej organizacji.

Projekt Zdrowa Firma – wyjątkowe ćwiczenia w formie
wideolearningu dla każdego pracownika, który wykonuje pracę
w pozycji siedzącej. Zadbaj o zdrowy kręgosłup i ćwicz jak
tysiące pracowników biurowych, którzy wybrali Zdrową Firmę!

Chcesz zobaczyć gotowe szkolenia w akcji?

W Strefie Demo zobaczysz pełne produkty i wiele więcej naszych realizacji.

Szkolenia, którego szukasz nie ma na liście?

Skontaktuj się z nami i zróbmy je wspólnie.