Rzetelna analiza potrzeb klienta to kluczowy element procesu sprzedaży ubezpieczeń i jeden z najważniejszych obowiązków wynikających z Dyrektywy IDD. Szkolenie e-learningowe „Analiza Potrzeb Klienta – aspekty prawne” przedstawia regulacje prawne, zasady dokumentowania i odpowiedzialność pośrednika w procesie dopasowania produktu do indywidualnych potrzeb klienta.

W trakcie szkolenia uczestnicy:

  • poznają podstawy prawne obowiązku przeprowadzania analizy potrzeb klienta,
  • dowiedzą się, jakie informacje należy zebrać i w jaki sposób je dokumentować,
  • nauczą się rozróżniać zakres analizy w zależności od rodzaju produktu ubezpieczeniowego,
  • zapoznają się z wymaganiami dotyczącymi przejrzystości i rzetelności rekomendacji,
  • zrozumieją konsekwencje prawne błędów w procesie analizy i dopasowania produktu.
Dla kogo:

Projekt własny WeLearning we współpracy z eOfWCA

Cel projektu:

Od 1 października 2018 roku obowiązuje nowa ustawa o dystrybucji ubezpieczeń. Wprowadza ona wiele zmian prawnych dla agentów ubezpieczeniowych i brokerów. W odpowiedzi na te zmiany przygotowaliśmy szkolenia e-learningowe, które z jednej strony precyzyjnie wyjaśniają nową rzeczywistość prawną, a z drugiej pozwalają na realizację wymogu uczestnictwa w 15 godzinach szkoleń rocznie. Analiza Potrzeb Klienta – aspekty prawne jest częścią cyklu IDD.

Galeria

Więcej o cyklu szkoleń IDD dowiesz się na stronie: