EY Academy of Business istnieje na polskim rynku szkoleniowym od 1994 roku oferując szeroki zakres specjalistycznych szkoleń, zróżnicowanych pod względem tematyki i metodyki ich prowadzenia. Wykładowcy EY mają doświadczenie zarówno akademickie, jak i praktyczne osiągnięcia w biznesie.
EY Academy of Business
Jak stworzyć nowoczesny portal do sprzedaży szkoleń? Poznaj case study EY Academy of Business.
Nasz klient
Dlaczego portal powstał?
Cały ciężar obsługi szkoleń na poprzedniej platformie był przeniesiony na pracowników EY. To oni z zamówień mailowych przyznawali dostępy, pilnowali procesu i generowali certyfikaty.
Wszystko działało dobrze, ale w miarę zwiększania ilości zamówień konieczna była automatyzacja procesów, które usprawnią sprzedaż i ułatwią obsługę. Potrzebna była platforma, która umożliwi szybki rozwój w przyszłości.
Propozycja WeLearning okazała się najlepsza!
Nasz wspólny cel
Jak miało być?
Naszym celem było stworzenie nowego portalu, który zniweluje poprzednie braki. Będzie atrakcyjny, przyjazny dla uczestnika, łatwy w obsłudze i rozwoju.
Wyzwania (było ich wiele):
- Duża wydajność portalu – kilkaset uczestników jednocześnie realizujących szkolenia w formie video
- CMS zapewniający łatwość wprowadzania i aktualizacji treści
- Możliwość rozwoju i dodawania nowych funkcjonalności
- Możliwość integracji portalu z innymi systemami
- Rozbudowane raporty pozwalające na dokładne analizy sprzedaży i realizacji szkoleń
- Automatyzacja komunikacji z klientami portalu
Co zrobiliśmy?
Strona WWW
Sklep
Integracja z zewnętrznymi systemami klienta
Specjalne raporty
Testy wiedzy
Certyfikaty
Generator oświadczeń
Stała obsługa i rozwój
Efekty naszej pracy
Wymyśliliśmy mechanikę, zaproponowaliśmy rozwiązania graficzne. Wykorzystując doświadczenia marki WeLearning, opracowaliśmy przyjazną ścieżkę uczenia się oraz stworzyliśmy przejrzysty portal. W końcu powstał też nowoczesny, automatyczny proces zakupu produktów, który został połączony z powiadomieniami i raportami, znacznie ułatwiającymi administrowanie serwisem. Portal dodatkowo zintegrowano z innymi systemami klienta.
To nie koniec!
Kluczowym elementem portalu była taka jego konstrukcja, aby można było łatwo rozwijać i ulepszać system w szybko zmieniającym się środowisku.
Programujemy więc nowe moduły i usprawniamy procesy wspólnie z klientem. Stale rozwijamy portal, a jednocześnie utrzymujemy go na serwerach WeMedia.
“Cenię WeMedia szczególnie za elastyczność, samodzielność, pomysłowość, szybkość działania i profesjonalizm.
Reagują błyskawicznie i wspierają EY na wielu płaszczyznach. Polecam współpracę z WeMedia.”
Porozmawiamy o Twoich potrzebach?
Czy to czas by poznać się bliżej? Po prostu kliknij przycisk, a my zajmiemy się realizacją potrzeb Twojego biznesu!