Wartości grupy POLPHARMA

W ramach naszej współpracy z firmą powstało wyjątkowe, zaawansowane szkolenie decyzyjne z animacjami

Nasz klient

Największy polski producent leków i jedna z wiodących firm farmaceutycznych w Europie Środkowo-Wschodniej działająca od 85 lat.

Dlaczego szkolenie powstało?

Nowy plan, strategia i wartości są niezwykle ważne w każdej firmie. Jeszcze ważniejsze jest to, aby każdy pracownik na każdym szczeblu miał możliwość zapoznania się z nimi.

Grupie Polpharma zależało na tym, aby pracownicy nie tylko zapoznali się z materiałem, ale także zrozumieli ideę, bliżej poznali nowe wartości i mogli się z nimi utożsamiać.

Konieczne było stworzenie pomysłu na e-learning, który zaangażuje, pozwoli zrozumieć, zaktywizuje i jednocześnie będzie uniwersalny dla całej organizacji. Jak dobrze, że mogliśmy pracować nad tym projektem!

Pomysł

Przygotowaliśmy koncepcję, w której uczestnik, przechodząc przez każdą z wartości, bierze udział w określonych scenkach. Sam podejmuje w nich szereg decyzji i ponosi ich konsekwencje.

Na koniec dowiaduje się, jak powinien zachować się w takiej sytuacji zgodnie z wartościami firmy.

Był to klucz do zaangażowania pracowników i lepszego zrozumienia, jak zastosować wartości w praktyce.

Jak pracowaliśmy?

Do realizacji powołaliśmy zespół projektowy, który ściśle współpracował z klientem w trybie warsztatowym.

Mieliśmy wartości i pomysł, ale potrzebowaliśmy wsparcia w budowaniu scenek, które będą realistyczne dla pracowników.

Nieoceniona była tu pomoc zespołu Polpharmy. Bez Was szkolenie nie byłoby tak dobre.

Co zrobiliśmy?

Szkolenie dla pracowników

Rozbudowane szkolenie dla menedżerów

Trzy wersje językowe szkolenia

Kilkanaście scenek decyzyjnych

Animację decyzyjną

Nie wszystko szło gładko

Projekt był rozbudowany, skomplikowany i ograniczony czasowo. Po drodze do sukcesu napotkaliśmy kilka problemów. Oto, jak sobie z nimi poradziliśmy.

Wyzwania

Dynamicznie zmieniające się pomysły

W projekcie tym nie szliśmy utartą ścieżką – koncepcja, scenariusz, grafika, realizacja. W toku prac warsztatowych pojawiały się nowe pomysły i zmiany, które wymagały dodatkowych scenek lub zamiany istniejących na lepsze.

Aby sobie z tym poradzić, wprowadziliśmy cykliczne sprinty z klientem. Spotykaliśmy się w określonych interwałach, ustalaliśmy działania i omawialiśmy postępy. Dzięki temu udało się zapanować nad dynamiką zmian.

Mało angażujący początek

W pierwszej wersji szkolenie rozpoczynało się od tekstowego wstępu wyjaśniającego koncept wartości. Zależało nam, aby już na samym początku zrobić efekt "wow", dlatego zaproponowaliśmy stworzenie animacji decyzyjnej. Szkolenie rozpoczyna się od dynamicznej animacji, która w połowie jest przerywana pytaniem do uczestnika. Po odpowiedzi animacja jest kontynuowana. Ciekawostka – w sumie powstały 4 animacje: w wersji pracowniczej i menedżerskiej.

Krótki czas na realizację

To oczywiście standard w naszej rzeczywistości. W tym projekcie było to wyjątkowe, ponieważ szkolenie musiało trafić do każdego pracownika, w tym do zarządu, w określonym czasie. Margines błędu był niewielki, a skala ogromna. W trakcie realizacji zwiększyliśmy więc zespół projektowy, wiele prac wykonaliśmy równolegle, często działając z wyprzedzeniem, projektując od razu gotowe grafiki i zbierając akceptacje na ostatnim etapie (ponosząc też ryzyko takich działań).

Wyniki

Finalnie powstał projekt, z którego jesteśmy dumni.

Stał się on także inspiracją dla wielu innych tematów, gdzie ważne jest zaangażowanie uczestnika oraz dokładne wytłumaczenie działań i ich konsekwencji.

Projekt utwierdził nas w przekonaniu, że aby przygotować dobre szkolenie, kluczowe jest zrozumienie potrzeb Klienta i specyfiki Jego działalności. Mając to zawsze na uwadze, to każdego szkolenia podchodzimy indywidualnie, aby Klient na końcu otrzymał dokładnie to, czego oczekiwał.

Sprawdź inne nasze projekty

Play - animacja

Stworzona przez nas animacja nie jest tylko zwykłą informacją dla uczestników. Rozpatrywać ją raczej trzeba w kontekście narzędzia komunikacyjnego, ba, nawet zaproszenia, które w swojej formie i stylu miało zaciekawić, zachęcić, rozbawić, zaangażować i zmotywować do działania.

Goodyear

Goodyear Szkolenia

Rozbudowany projekt, który zakładał stworzenie sześciu kursów e-learningowych, które następnie należało zaadaptować na 27 języków obcych, m.in.: portugalski, bułgarski, węgierski, norweski, bośniacki, macedoński.

Blisko Naszego Partnera

Portal Blisko Naszego Partnera

Jedna platforma by wszystkich połączyć, jedna platforma by wszystkimi zarządzać, jedna platforma, by być bliżej partnera biznesowego.

EY Academy of Business​

Nowoczesny portal do sprzedaży szkoleń, zapewniający automatyzację procesów i usprawniający sprzedaż. Naszym celem było stworzenie atrakcyjnego systemu, przyjaznego dla użytkownika, łatwego w obsłudze i rozwoju.

Porozmawiamy o Twoich potrzebach?

Czy to czas by poznać się bliżej? Po prostu kliknij przycisk, a my zajmiemy się realizacją potrzeb Twojego biznesu!