Strona Urządzenia i Systemy
Czy szkolenie on-line może być nowoczesne, ciekawe, bez ekranów i przycisku „Dalej”, pozostając w pełni funkcjonalne? Pewnie, że tak. Poznajcie case study szkolenia Urządzenia i Systemy.


Pomysł i koncepcja

Opracowanie treści merytorycznych po spotkaniu z ekspertem

Scenariusz i storyboard

Opracowanie grafik do strony

Oprogramowanie interakcji

Oprogramowanie SCORM
Strona Urządzenia i Systemy dotyczy wiedzy o nowoczesnych technologiach. Case study innego materiału z tego zakresu – strony Wiedza Technologiczna – możecie przeczytać tutaj.
Cel, który nam przyświecał w procesie projektowania tego materiału, to opracowanie w nowoczesnej formie szkolenia z podstawowej wiedzy na temat smartfonów i systemów operacyjnych w nich umieszczonych.
Szkolenie ma pokazać, jakie rozwiązania można spotkać w smartfonach, i nauczyć je rozpoznawać. Celem nadrzędnym było przekazanie wiedzy w taki sposób, aby pomogła ona doradcom klienta dopasować ofertę i zaproponować telefon, który najlepiej spełni oczekiwania danej osoby.


Jak mogliście zaobserwować na pierwszym filmie, strona zawiera mechanizmy, które w miarę scrollowania odsłaniają lub pokazują dodatkowe funkcje telefonu. To jeden z podstawowych mechanizmów, które zastosowaliśmy na stronie, aby szczególnie uwidocznić niektóre elementy.
Szkolenie jest jednym z elementów szerszej wiedzy technologicznej, którą każdy pracownik zajmujący się sprzedażą nowoczesnych usług telekomunikacyjnych powinien mieć.


Podobnie jak w przypadku innych projektów skierowanych do młodej, dynamicznej grupy uczestników postawiliśmy na landing page. Wykorzystaliśmy mechanizmy, które w miarę scrollowania odsłaniają przed uczestnikiem kolejne elementy.
STRONA PEŁNA JEST:

Interakcji

Animacji

Grafiki dopasowanej do treści
Jest nowoczesna, atrakcyjna i doskonale uczy.

Także w tym projekcie nie mieliśmy treści merytorycznych. Całość opracowań to wynik pracy ekspertów WeLearning po konsultacjach z ekspertami Play.


Zapraszamy do czytania, oglądania, przechodzenia, śledzenia i komentowania. Sprawdźcie czy nam się udało i pomyślcie, czy w Waszych firmach moglibyśmy wykorzystać potencjał i wiedzę, którą zdobyliśmy.
