To interaktywne szkolenie rozwinie Twoje umiejętności w obsłudze klienta szczególnie kiedy pojawia się problem. Trudni klienci to fakt. Szkolenie to wyposaży Cię w praktyczne narzędzia i strategie potrzebne do radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientami i nauczy Cię jak budować z nimi pozytywne relacje. Dzięki tej dawce wiedzy zapoznasz się z najpopularniejszymi typami „trudnych” klientów, dowiesz się co może ich sprowokować oraz jak sobie z nimi radzić.
Nauczysz się jak skutecznie rozwiązywać konflikty, utrzymywać pozytywne relacje, podnosić standardy obsługi i zapewniać doskonałą obsługę klienta, nawet w najbardziej wymagających sytuacjach, a to bardzo cenna umiejętność.
Cel projektu:
Przedstawienie różnych typów „trudnych klientów” oraz wsparcie i pomoc w ich obsłudze. Po szkoleniu szybciej i celniej rozróżnimy typ klienta i dostosujemy nasz przekaz do możliwości jego odbioru. Pozwoli nam to uniknąć sytuacji konfliktowych lub złagodzić ich skutek.
Ciekawostki / innowacje:
Test sprawdzający wiedzę w szkoleniu został tak zaprojektowany, aby dodatkowo uświadamiać pracownikom wagę i konieczność posiadania wiedzy na ten temat.