Gotowe szkolenie e-learningowe z savoir-vivre’em w e-mailach służbowych oferuje praktyczne wskazówki i zasady, które pomogą Ci tworzyć profesjonalne i skuteczne wiadomości, podnosząc jakość komunikacji w pracy.
Nauczysz się jak formułować klarowne, uprzejme i profesjonalne e-maile, które będą sprzyjać efektywnej wymianie informacji i budowaniu pozytywnego wizerunku Twojej firmy. Praca zdalna to w dużej mierze pisanie wiadomości e-mail, które stanowią bardzo ważny element komunikacji biznesowej.
Prezentowany zbiór porad i zasad pozwalających unikać rażących błędów w profesjonalnej korespondencji służbowe to klucz do sukcesu. Szkolenie zawiera liczne przykłady i ćwiczenia. Idealne zarówno jako materiał wstępny dla nowych pracowników, jak i przypomnienie zasad dla doświadczonych ekspertów. Szkolenie pomoże Ci nie tylko w lepszym formułowaniu e-maili, ale także w zarządzaniu czasem, efektywnym planowaniu komunikacji oraz w budowaniu pozytywnych relacji zawodowych.
Dla kogo:
produkt własny Welearning
Cel projektu:
Poszerzenie świadomości zespołu z zakresu profesjonalnej korespondencji służbowej.