Z każdym rokiem zmieniamy się z pokolenia Google na pokolenie YouTube. Bardzo często wybieramy obraz zamiast tekstu, film zamiast artykułu i wideolearnig zamiast zwykłego szkolenia e-learningowego. Z punktu widzenia pracodawcy ważne jest aby uczestnik szkolenia uczył się w sposób, który jest przez niego preferowany. Dzięki temu uczy się szybciej, jest aktywniejszy i zapamiętuje więcej. Ale szkolenie musi być skuteczne aby było opłacalne. Czy oglądanie filmów może być skuteczną formą nauki?
Z każdym rokiem zmieniamy się z pokolenia Google na pokolenie YouTube. Bardzo często wybieramy obraz zamiast tekstu, film zamiast artykułu i wideolearnig zamiast zwykłego szkolenia e-learningowego. Z punktu widzenia pracodawcy ważne jest aby uczestnik szkolenia uczył się w sposób, który jest przez niego preferowany. Dzięki temu uczy się szybciej, jest aktywniejszy i zapamiętuje więcej. Ale szkolenie musi być skuteczne aby było opłacalne. Czy oglądanie filmów może być skuteczną formą nauki?
Osoba prowadząca – zachęcamy naszych klientów aby osobą prowadzącą był ich pracownik. Ma to duże znaczenie dla wytworzenia więzi z osobami uczącymi się – zapewne widują tą osobę w firmie, rozmawiają z nią, szkolą się na jej wykładach a teraz mogą przejść z nią kolejne szkolenie. Jeśli w organizacji nikt nie chce wziąć udziału w projekcie możemy skorzystać z bazy aktorów, którą dysponujemy.
- Multimedia – sam przekaz słowny może nie być wystarczający. Dlatego nasze studio jest wyposażone w najnowsze możliwości wyświetlania multimediów jako tła. Możemy dodać animacje, efekty, dźwięki. Osoba prowadząca występuje na niebieskim tle – reszta to rola animatora i producenta. Każdy dodatkowy efekt podnosi atrakcyjność video.
- Forma – videolearning może być częścią procesu szkoleniowego. Ważne jest dla nas aby cały film był umieszczony w intuicyjny layout a po porcji materiału znalazł się quiz lub ćwiczenie, które sprawdzi aktywność uczestnika. Dzięki takiej formie nauki uczestnik będzie mógł maksymalnie wykorzystać poświęcony czas na efektywną naukę.